Najlepsze kampanie perfum 2018

Wydaje się, że w świecie reklam było już wszystko. A jednak nowe kampanie udowadniają, że wciąż da się wymyślić coś nowego.
Uroczo prezentuje się kampania zapachu Modern Muse Estee Lauder, w której występuje australijska tancerka Misty Copeland. Baletnica, tiul i zapach w kolorze różowym pasują do siebie idealnie, podobnie jak nazwa, bo Misty Copeland z pewnością jest muzą dla wielu amatorek tańca na całym świecie.
Inne oblicze ma nowa kampania perfum Louis Vuitton. Często firma stosowała taktykę szokowania, ale w tym wypadku postawiła raczej na spokój i piękno. Występująca w tej kampanii modelka pozuje pod wodospadem, co pozwala określić, z jakim zapachem mamy do czynienia – świeżym i mocnym jednocześnie.
Nowe podejście zaprezentowała za to Jil Sander. Projektantka postawiła na zapach kobiecy, przeznaczony raczej dla dojrzałych pań, które znają swoją wartość. Często dziwiło, że w takich reklamach występują głównie młode, niedoświadczone dziewczyny. Tym razem jest inaczej, bo muzą marki została dojrzała aktorka Susan Sarandon.